1. Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу в 5 класах НУШ
2. Методика формувального оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках математики у 5 класі
3. Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів НУШ
5. Класифікація дитячого дизонтогенезу. Психофізіологічні характеристики.
7. Посібник
Памятка для вчителів Нуш
1.
Орієнтиром
щодо організації освітнього процесу та викладаннянавчальних предметів у
закладах загальної середньої освітиу2022/2023 навчальномуроці є інструктивно-методичні
рекомендації. Математика.
2.
Оцінювання
досягнень здобувачів освіти з опанування змісту математичної освітньої галузі в
Новій українській школі:
1. Обов’язковий адаптаційний
період ( 5 клас).
2. Адаптаційний
період може тривати І семестр, тоді річна оцінка виставляється за результатами
ІІ семестру.
3. Критерії
оцінювання розробляються кожним вчителем відповідно до видів діяльності (усне
опитування,тести, практична робота, проєкти тощо ).
4. Розроблені
критерії оцінювання обов’язковоприймаються рішенням педагогічної ради.
5. Система
тематичних робіт.
3.
Свідоцтво
досягнень:
1. Свідоцтво
досягнень заповнюється на основі плану спостережень класним керівником разом з
вчителями предметниками.
2. В
кожного вчителя мають бути журнали спостереження (щоденники).
3. Результат
виводиться на завершення навчального року або на момент вибуття дитини з
закладу освіти.
4.
Електронний
журнал:
1. Педагогічна
рада приймає рішення про ведення електронного журналу.
2. Обов’язкове внесення змін до документів
по діловодству.
3. Має
бути укладена угода про збереження електронного журналу – 75 років (відповідні
фірми – укртелеком…).
4.
Навчальна
програма:
1. Навчальна
програма створюється на основі модельної програми та має бути обов’язково.
2. Навчальна
програма може створюватися спільно предметниками.
5.
Календарне
планування:
1. Календарне
планування створюється кожним вчителем.
2. В
календарному плані має бути колонка для корекції.
3. Календарне
планування розглядається на засіданні професійної спільноти.
4. Календарне
планування не погоджується і не затверджується.
5. Календарне
планування може перевірятися на відповідність програмі.
6. В
календарному плані мають бути прописані очікувані результати навчання.
7. Що перевіряється під
час проведення аудиту:
1. Освітня
програма.
2. Освітнє
середовище (кабінети, майстерні…).
3. Урок
(експерти відвідують уроки кожного педагога):
-
демонстрація всіх форм
роботи, які використовуються під час
проведення занять;
-
формувальне оцінювання
(самооцінювання, взаємооцінювання);
-
демонстрація системи
оцінювання;
-
власні напрацювання;
-
сайт, блог тощо;
-
календарне планування (
наявність корекції);
-
формування
компетентностей;
-
міжпредметні зв’язки.
4. Моніторинг навчальних досягнень здобувачів
освіти керівництвом закладу освіти (не менше 2-3 разів на рік має проводитися
аналіз на основі діагностичних робіт проведених керівником або вчителем).
5. Анкетування
вчителів.
6. Анкетування
учнів.
7. Анкетування
батьків.
8. Робота
асистента вчителя.
Оцінка виставляється
закладу освіти, а не вчителю.